Gotcha ! You are stumbled upon Pinky Monster. Please behave peeps and dudes. | Dashboard | +Follow
PINKY MONSTER♥
Merentas desaa ;) garhh -.-'
0 comment[s]
hihi ^^ na tahu takk .? tadyykan , ad merentas desaa . aiyaak . penatt sungguh . kitaorang kann , kene berlari or jog or walk or merangkak sejauh 4.8 km . dari kepong baru , sampai menjalara . yerr -.- jauh giilaa . mula-2 , semangat gilaa wehh aku ni . cikgu bunyi kan je horn ke hape benda lah namanyaa tu* terus lari sekuat-2 nyaa . hihi ^^ dah 3 minit lari , terus pancit . ahha . ad lah checkpoint-2 nyaa . ingat kan setiap checkpoint ad lah satu botol air disediakan . ni takk , hampehh . dah tuu , na kene daki bukit *flyover pdahal* lagy , turun bukit lagyy . sape ta penat ? maybe ad lahh 20 % yg ta penat . malangnyaa , rumah merah * aku rumah merah okayy ta jadi juara merentas desa kali ni sebab aku tak dapat 1st . hihi ^^

*btw , ny bukan pelajar-2 kb-ians cemerlang tawww . hihi ^^ kb-ians cemerlang mane lari atas padang , kitaorang lari atas jalan raya ;p kalaw korang na tahu macamane semangat aku , korang tengok yg pakai baju merah , depan scaly tuu . hihi ^^




k lahh , sorry post ta begune . penat wehh . byeeb-2 .
Older posts | Newer posts