Gotcha ! You are stumbled upon Pinky Monster. Please behave peeps and dudes. | Dashboard | +Follow
PINKY MONSTER♥
AIDILADHA ;)
0 comment[s]
firstly , aku na ucap SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA :) tahun ni aku ta dapat na sambut raye kat kampung halamanku *MELAKA . ayah aku dapat cuti sehari je :( takk pelahh . raye katt KL pun best jugakk , tapyy ta se-seronok katt kg : D: D hee ~ bermula lahh cerita aku .

malam raye - nenek aku , mak aku  semua sibuk memasak , aku sibuk online . hee ~ *hobby . lepas berjam menghadap computer ny , kebosanan terserlah , so , mase tuu pulak dorang tengah busy katt dapur , aku pun menyelit² lahh . hahah . taye lahh dorang ad ap² yg boleh aq bantu , jawapan dorang , of cos lahh ADE . hahah . nenek aku cakap , " tuu tolong lenyek kentang " al-maklumlah , nakk buat BURGERDELL , *favourite . aww<3 . kerja mudah je tuu . then , lepas siap aku lenyek kentang tuu , aq taye dorang , ad ap² lagy ta ? . then , dorang kate tade , semua dahh siap . tinggal nakk masak je . so , disebabkan aku ta reti na memasak , aku punn masuk lahh bilik , sebelum tidur aq ad terfikir nakk pergyy tengok orang sembelih lembu esok . *ambil pengalaman . lepas tuu , mate aku dahh berat sangat , ap lagy membuta laa . hahha .


pagi raye - sedar² dahh pukul 10.30 a.m . *tuu pun nasib baikk adeek sedare aku kejutkan , kalaw ta , ta bangun lagyy lahh jawabnya . what ? ohh , aq terlepas nakk pergyy tengokk lembu kene sembelih . haihh  :sigh: takk pelahh . tade rezeki . mane tahu tahun depan ke ? bukan setakat tengok , tapi tolong sembelih scaalyy kott . kah kahh kahh . and , aq miss bergambar dengan diorang . haihh . , pagyy² tuu , nampak lappy terbukakk , terus onl *ta mandyy lagyy . hahah . dalam 5 min , ayah aq dahh marah² , suruhh aku mandi duluu . haihh , mandi lahh . then , tengok² couzy aq dahh panaskan enjin kereta , na pergyy beraye lahh kott . haihh , miss lagyy . so , bile dahh ditinggalkan , malas na pakai baju kurung , pakai je lahh t-shirt *pink tauu + seluar jeans .


petang raye - ingat kann ayah aku na bawa pergyy jalan² , tapi dea cakap " malas lah " hahah . ap lagyy . onlinee lahh * hobby nyy . dalam sehari tuu , berkali² aku onlinee , kalaw ta , ta puas . hahah .

itulah suasana AIDILADHA saye . meriah taww ~ hahah .


Older posts | Newer posts